Sushi Time podruhé na Fundliftu. Po Praze chce dobýt Brno

Sushi Time na Fundliftu

Sushi Time podruhé na Fundliftu. Po Praze chce dobýt BrnoNOVÉ 3
Ekonomika
Sdílet:

Sushi Time je pro investory na Fundliftu již známou firmou. Loni se jí podařilo vybrat za týden šest milionů korun, které investovala do otevření nových poboček v Praze. Aktuálně tak zákazníci najdou v hlavním městě devět prodejních míst Sushi Time. Do konce roku 2018 by jich pak jen v Praze mělo být celkem 13, nově se budou moci těšit i zákazníci v Brně. Právě kvůli financování další expanze se firma provozující Sushi Time v České republice vrací na Fundlift a od investorů chce získat čtyři miliony korun výměnou za čtyřleté dluhopisy s ročním úrokovým výnosem 6,5 procenta.

Sushi Time je rychle rostoucí síť fast-casual bister a rozvozu sushi a asijského jídla. Nabízí pestrý výběr lehkých a zdravých exotických jídel inspirovaných především thajskou, vietnamskou a japonskou kuchyní. Společnost působí v rychle rostoucím segmentu fast-casual stravování a specializuje se na provoz bister, rozvoz jídla a poskytování cateringu pro korporátní klienty. Mezi významné klienty vedle sítě hotelů Hilton nebo Intercontinental patří například soukromý dopravce RegioJet, pro který Sushi Time dodává v průměru 21 tisíc setů sushi měsíčně. Bistro Sushi Time pak navštíví v průměru 35 tisíc zákazníků za měsíc a společnost rozveze zhruba 17 tisíc donášek jídla.

Peníze získané z první úspěšné kampaně na Fundliftu firma investovala do otevření nového bistra v developerském projektu Rustonka a do realizace dvou prodejních kiosků v obchodních centrech Chodov a Arkády. Aktuálně tedy v Praze Sushi Time provozuje čtyři bistra a pět kiosků.

Společnosti se daří udržovat očekávaný růst, v prvním čtvrtletí letošního roku dosáhla při celkových tržbách 36,5 milionu korun čistého zisku čtyři miliony a pokračuje v expanzi na českém trhu.

Foto:

Sushi Time

Zdroj: sushitime.cz

„Od minulé kampaně na Fundliftu se nám podařilo realizovat několik nových projektů v podobě bister a kiosků. A právě takto realizovaná expanze potvrdila správnost našeho směřování. Poslední měsíce se plně soustředíme na další expanzi. V rámci České republiky máme připraveno šest nových projektů včetně nového konceptu prodejny Sushi Time Corner, který bude průnikem mezi bistrem a kioskem,“ říká Tomáš Hozlár, jeden z partnerů společnosti.

Aktuálně se dokončují přípravy otevření dvou kiosků v Praze – ve Fashion Aréně a v obchodním centru Nový Smíchov. Následovat bude expanze do Brna, kde budou v průběhu října a listopadu otevřeny dva kiosky v obchodních centrech Vaňkovka a Campus Square. Poslední dva projekty jsou nové koncepty tzv. Sushi Time Corneru, které kombinují výhody bistra a kiosku. Ty budou otevřeny v BB Centru na Budějovické a ve Waltrovce v pražských Jinonicích. Právě na realizaci kiosků v Brně a Sushi Time Cornerů v Praze chce společnost získat čtyři miliony korun od investorů na platformě Fundlift formou emise čtyřletých dluhopisů s roční úrokovou mírou 6,5 procenta.

„Sushi Time je již třetím projektem, který se k nám na Fundlift vrací pro druhé kolo financování. Z opakované spolupráce máme radost, ještě víc nás však těší možnost pozorovat reálné výsledky a přínos, kterou investiční kampaň na Fundliftu má. Na případu Sushi Time investoři vidí hmatatelné výsledky své investice a mohou se takto podílet na dalším růstu, “ dodává k nové kampani za Fundlift Anna Richtrová.

O Fundliftu:

Fundlift je investment-crowdfundingová platforma, která umožňuje investice do společností prostřednictvím koupě konvertibilních investičních certifikátů, minibondů, nebo investování do podílů společností. Podporuje začínající firmy a podílí se na jejich potenciálním úspěchu. Fundlift byl spuštěn v květnu 2016. Peníze od investorů získalo již 39 projektů, z toho 33 pro velký zájem investorů navyšovalo cílovou částku emise. Celková zafinancována částka již přesáhla 222 milionů korun.

O Sushi Time:

Značku Sushi Time, síť fast-casual bister, rozvozu sushi a dalších asijských jídel, provozuje v České republice firma Optiform, s.r.o. Základní myšlenkou je nabídnout kvalitní, vyvážené jídlo z prvotřídních čerstvých surovin rychle a pohodlně. Sushi Time začínalo jako rozvozová služba, ale postupně se obchodní model Společnosti rozšířil na provozování vlastních poboček formou bister nebo kiosků a také na poskytování cateringových služeb a výrobu sushi a asijských specialit pro korporátní klientelu.

Sdílet:

Hlavní zprávy

×

Podobné články