Za vytetovanou koblihu koupil premiér fanouškovi iPhone X. „Přijeď na Hrzán,“ zve Babiš
Za donut iPhone X
Rozlišuje premiér Andrej Babiš mezi rolí miliardáře a předsedy vlády? Do marketingové aplikace Pojď do mě, prostřednictvím které mohou lidé šéfovi hnutí ANO Andreji Babišovi posílat své dotazy, nahrál před časem video také muž, jenž se představil jako Tomis. Nabídl Babišovi, že si vytetuje jeho podobiznu, ale předseda vlády mu na oplátku musí koupit moderní telefon iPhone X. Ačkoliv si Tomis nechal na rameno vytetovat donut a nikoliv koblihu, jak nakonec premiér požadoval, mobilní telefon mu Babiš osobně zakoupil a pozval jej do sídla vlády na koblihu.
Fanoušek Andreje Babiše, který si říká Tomis, nahrál do aplikace Pojď do mě další video, v němž jsou záběry z tetovacího studia a následný výsledek. Andrej Babiš po něm však v rámci sázky, k níž jej vybídl právě Tomis, požadoval koblihu, jenže ten si nakonec nechal vytetovat jen americký donut.
„Ahoj Tomis. No, koukal jsem na to tetování, kamaráde, musíš se podívat, jak vypadá pravá česká kobliha. A máš tam donut, ty brďo! Jako si to nastuduj. No, já ti to tentokrát uznám, ale příště máš smůlu,“ pohrozil Tomisovi oligarcha ještě předtím, než se vydal do obchodu iStyle luxusní telefon zakoupit.
Při placení se pak druhý nejbohatší Čech a premiér v jedné osobě nechal při otázce, zda nechce i iPhone 10, tedy nejnovější model, slyšet, že „musí šetřit“. „29 litrů, no, to je pěkná pálka,“ vypráví během sestříhaného videoklipu.
„Tady to pro tebe mám a napiš mi, kdy můžeš přijet na Hrzán (Hrzánský palác, jedno ze sídel české vlády – pozn. red.) a tady máš ten iPhone X. A já ti dám pravou českou koblihu, jelikož jsem koblihář, jak to říká pražská kavárna,“ smál se do videa předseda vlády během toho, co zval svého příznivce na koblihu do oficiálního sídla české vlády.
V Týdeníku Echo a na EchoPrime se dozvíte více, získáte je zde.
Kobliha se stala symbolem úspěchu hnutí ANO zejména před volbami v roce 2013, kdy ještě Andrej Babiš oficiálně vlastnil holding Agrofert, z jehož dceřinných firem koblihy, ale i třeba párky, které rozdával, pocházely. V uplynulých letech už Babiš na svých kampaních koblihy nerozdával, nyní však sám sebe označil jako „kobliháře“.