Waf-Waf, bistro, kde je každý tak trochu kuchařem, jde na Fundlift

gastro koncept

Waf-Waf, bistro, kde je každý tak trochu kuchařem, jde na FundliftNOVÉ 4
Ekonomika
Sdílet:

Nových inovativních gastro konceptů v Praze přibývá, zájem hledají nejen u zákazníků, ale i investorů. Jedním takovým je Waf-Waf. Originální bistro specializující se na sladké i slané palačinky, vafle a lívance, které si zákazník může sestavit sám. Na investiční crowdfundingové platformě Fundlift dnes Waf-Waf spustilo kampaň za účelem získání finančních prostředků na další expanzi. Cílí na 1,5 milionu korun, výměnou nabízí tříleté dluhopisy s roční úrokovou mírou sedm procent.

Čím jednodušší nápad, tím zajímavější. I tak by se dalo charakterizovat Waf-Waf, originální fast-casual bistro zaměřené na přípravu sladkých či slaných vaflí, palačinek a lívanců. Na pobočce v ulici Milady Horákové v Praze na Letné se stojí fronty na sladké i slané speciality, které si zákazník může sám poskládat z více než 52 nabízených ingrediencí. Inovativní koncept spolu s unikátními produkty jako např. SushiWaf, Waf&Shake nebo Waf&Cream jednoduše přiláká každého.

„U mnoha konceptů se potkáte s tím, že na fotce vidíte super krásný produkt, který byste nejraději okamžitě snědli. Jak nemilé je pak zjištění, když dostanete úplně něco jiného, co té fotce vůbec neodpovídá. Vsadili jsme proto na virálnost celého konceptu a produktů samotných,“ říká Jonáš Basel, ředitel Waf-Waf.

Foto:

Waf-Waf

Strategie se dosud jeví úspěšně. Cílovou skupinou je zejména mladá generace, která si jídlo ráda fotí a sdílí na sociálních sítích, zapojení zákazníků do marketingu tak funguje skvěle. Díky svým fanouškům na sociálních sítích, kterých je nyní kolem 20 tisíc, a podpoře známých tváří a influencerů se Waf-Waf za rok svého fungování stalo populárním „lovebrandem“. Malá pobočka na Letné tak praská ve švech a obsluha se nezastaví.

Foto:

Waf-Waf

„Momentálně jsme v situaci, kdy poptávka rapidně převyšuje nabídku, a my tak nedokážeme obsloužit všechny zákazníky v našem poněkud menším prostoru. Proto bychom rádi tento prostor rozšířili o zastřešenou zimní zahradu, která se na léto otevře a rozšíří kapacitu o cca 30 míst,“ dodává Jonáš Basel.

Vedle nového zastřešeného posezení ve vnitrobloku na Letné Waf-Waf investuje část získaných prostředků z kampaně na Fundliftu do dokončení rekonstrukce a vybavení nové pobočky v ulici Bělehradská, v blízkosti metra I.P. Pavlova.

Foto:

Waf-Waf

Čtěte také: Z české kotliny na Havaj. Na Fundlift míří americká univerzita LIGS  

V Týdeníku Echo a na EchoPrime se dozvíte více, získáte je zde.

Sdílet:

Hlavní zprávy

Weby provozuje SPM Media a.s.,
Křížová 2598/4D,
150 00 Praha 5,
IČ 14121816

Echo24.cz

×

Podobné články