Kaufland prodával kečup s ošizenou recepturou

Prodej šizeného kečupu

Kaufland prodával kečup s ošizenou recepturouNOVÉ
Kaufland Foto:

Foto: Warszawska róg Szerokiej w Tomaszowie Mazowieckim, w województwie łódzkim – Own work, CC BY-SA 4.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=69372930

1
Domov
Echo24
Sdílet:

Řetězec Kaufland prodával ve svých obchodech kečup privátní značky řetězce K-Classic vyrobený v Polsku, který byl místo z 220 gramů rajčat udělaný pouze ze 152 gramů rajčat, zjistila Státní zemědělská a potravinářská inspekce. Jde o klamání spotřebitele a inspekce zahájí s Kauflandem správní řízení o uložení pokuty, uvedl v pátek v tiskové zprávě mluvčí inspekce Pavel Kopřiva.

Zjištění se týká výrobku K-Classic Tomato Ketchup hot, Rajčatový kečup ostrý pasterovaný v půllitrovém balení. Minimální trvanlivost je do 27. června 2018. Laboratorní analýza ukázala, že na 100 gramů výrobku se použilo o 30 procent méně rajčat, než avizovala etiketa.

Falšování potravin je poměrně častým prohřeškem, výrobce nahrazuje dražší složku levnější. Na falšované kečupy přicházela SZPI i loni, letos zase častěji nacházela řadu falšovaných masných výrobků.

V Týdeníku Echo a na EchoPrime se dozvíte více, získáte je zde.

Čtěte také: Kaufland, Penny i Lidl prodávaly v akci šizené masové konzervy

Valentýnské srdce jako kus vepřového? Kaufland vsadil na provokativní reklamu

Sdílet:

Hlavní zprávy

Weby provozuje SPM Media a.s.,
Křížová 2598/4D,
150 00 Praha 5,
IČ 14121816

Echo24.cz

×

Podobné články