Práce snů? Startup Enehano míří za oceán, v Česku hledá talentované vývojáře i obchodníky

Práce snů? Startup Enehano míří za oceán, v Česku hledá talentované vývojáře i obchodníky
Jiří Mach - zcela vlevo, Foto:

FOTO: Enehano Solutions s.r.o.

3
INZERCE
Echo24
Sdílet:

Během prvního roku podnikání získala mladá firma důvěru velkých bank a mobilních operátorů. Proč je podle odborníků na cloudové CRM český trh daleko za USA a jak si ředitelé Enehano Solutions představují budoucnost společnosti?

Před rokem začínali jako pětičlenný tým nabízející konzultace v oblasti campaign managementu a implementace CRM systému Salesforce, nyní už mají mezinárodní ambice a mezi jejich klienty patří banky a velké společnosti. CEO Jiří Mach a CSO Michal Peška mají o budoucnosti společnosti jasno, na startup čeká mezinárodní trh a velké rozšiřování týmu. Lákat chce na skvělou atmosféru i nadprůměrné finanční ohodnocení.

Nová posila týmu, Michal Peška, do Enehana zamířil ze společnosti s půlmiliardovým obratem, odkud si přinesl dlouholeté zkušenosti z pozice dodavatele pro velké korporace. Na pozici CSO bude mít na starosti vedení týmu obchodníků a navazování nových kontraktů.

„Je skvělé nabízet produkt, který si zákazníci sami žádají a chápou jeho důležitost. Českým firmám s cloudem ujel vlak a my bychom to chtěli změnit,“ zmiňuje obchodní ředitel Michal Peška.

Jsme flexibilní, implementaci CRM zvládneme i do týdne

„Výhodou platformy Salesforce, kterou v ČR jako jedni z mála umíme, je rychlost, za kterou jsme schopni produkt zákazníkovi naimplementovat. Salesforce díky jeho modularitě nasazujeme postupně. Už hlavní část, na kterou se následně nabalují další funkce, je schopna nabídnou širší funkcionalitu než mnohá konkurenční řešení. Když na to přijde, může mít klient funkční CRM napojené na jeho procesy během několika týdnů. Příkladem může být nedávná implementace pro zákazníka z USA, kterou jsme zvládli od podpisu smlouvy k uvedení do provozu za pouhých 8 týdnů včetně integrace na 6 systémů, se kterými jsme ještě před 2 měsíci neměli žádnou zkušenost,“ dodává Peška.

Náklady na infrastrukturu a provoz v cloudu jsou něco, čemu postupně přicházejí na chuť i české firmy. „Oproti USA je český trh výrazně pozadu. V ČR stále není běžné provozovat CRM v cloudu a velké firmy pak platí obrovské prostředky na údržbu systémů i infrastruktury. Postupně však přichází na to, že cloudovému pojetí patří budoucnost.“

Jak získá startup důvěru velkých bank?

„Během prvního roku se náš tým rozšířil na 15 členů a pro příští si věříme na 30. Nabírat chceme hlavně programátory, analytiky i obchodníky. Rádi bychom v týmu také viděli další ženy. Právě i fakt, že nejsme velkou korporací nám dává konkurenční výhodu. Klientům se můžeme věnovat svědomitěji a s větším fokusem. Vše bylo od začátku postavené na důvěře, že dokážeme velké projekty uřídit a dotáhnout do zdárného konce. A důvěra se vyplatila oběma stranám,“ zmiňuje CEO Enehano Solutions Jiří Mach.

V současné době má startup první klienty z USA či Británie, nejvíce zákazníků však stále získává v Česku. To by v příštích letech chtěli změnit a lákavě působí především trh v USA.

„Enehano dostalo název spojením dvojice havajských slov označujících byznys a technologie. Prakticky tak má česká společnost první krok na cestě k Havaji za sebou. Mým snem je vyrazit za pár let na obří firemní teambuilding právě na Havaj,“ dodává s úsměvem CEO Enehano Solutions Jiří Mach.

V Týdeníku Echo a na EchoPrime se dozvíte více, získáte je zde.

Sdílet:

Hlavní zprávy

×

Podobné články