Unikátní snímky z Koreje: ve vagonu metra mají pražskou dlažbu
Netradiční marketing
Každodenní cestování v jihokorejském Soulu nově cestujícím zpříjemňují pohledy na české dominanty. Kampaň CzechTourism přinesla na rušnou linku 7 soulského metra speciálně vyzdobený český vagón, Jihokorejci tak v povedených panoramatických pohledech mohou obdivovat krásy Prahy, Českého Krumlova i Mikulova v rámci zviditelnění České republiky a snahy přilákat do země další korejské turisty.
Noční Hradčany a Staroměstské náměstí, ale i památky Českého Krumlova, Mikulova nebo tulipány u zámku Lednice. To vše je k vidění v rámci nejnovější kampaně CzechTourism a korejské cestovní kanceláře Hana Tour, která cílí na rozšíření povědomí o České republice jako stále populárnější destinace Jihokorejců.
지하철 7호선에서 체코를 만나세요 :) 벌써 만나 보셨나요? 지하철에서 만난 체코 이야기, 같이 나눠주세요!
Posted by 체코관광청 – Visit Czech Republic on Monday, February 29, 2016
„Díky našim aktivitám se v zahraničí daří spolupracovat s místními tour operátory a v jejich portfoliu tak Českou republiku daleko lépe zvýraznit,“ cituje CzechTourism ministryni pro místní rozvoj Karlu Šlechtovou. „Cílem turistů pak není jen Praha, ale zejména i krásné regiony, které příliv zahraničních návštěvníků potřebují.“
Vagón metra je českými monumenty vyzdoben zvenku i zevnitř, jeho podlaha je pak vyfocená pražská dlažba. Kromě vzhledem k Česku zbarvenému a vyzdobenému vagónu metra, který pro jeho provedení chválí uživatelé na sociálních sítích, se objeví i celá řada dalších prvků této kampaně. Tvoří ji mediální mix internetové reklamy včetně videí a bannerů, události na sociálních sítích i ve veřejném prostoru nebo obsahu na obřích obrazovkách v nejvytíženějších stanicích soulské podzemky. České metro bude Soulem jezdit do konce letošního května.
S Korejci do Olomouce, Kroměříže i Valtic
„Kampaň vychází z konceptu nejsilnějšího korejského tour operátora, který se snaží ve spolupráci s národními tourism boardy každý měsíc soustředit pozornost na jednu destinaci a udělat z ní téma na sezónu, což se později zpravidla výrazně odrazí i na prodeji zájezdů,“ uvedl ředitel zahraničního zastoupení v Koreji Michal Procházka.
V rámci spolupráce s Hana Tour se chystá také úplně první pouze český balíček dovolené pro jihokorejské zájemce. Poprvé se v něm během jeho devítidenního rozvrhu představí i Morava, turisté se po Praze podívají do Olomouce, Kroměříže, Lednice, Valtic, Mikulova, Českého Krumlova a vrátí se opět do Prahy.
„V patnáctimiliónové metropoli se v metru každodenně soustředí obrovské množství lidí,“ pokračoval Procházka. „Vizuály umístěné na uzlových stanicích a populárních linkách jsou výhodnou příležitostí, jak oslovit cílovou skupinu, v tomto případě formou turistických balíčků a poznávacích zájezdů do ČR – podobně jako u nás takto fungují polepy tramvají.“
Česká republika je pro Korejce stále atraktivnější destinací, důkazem je například téměř dvojnásobný počet příchozích turistů z této země i díky přímým letům Koreanair mezi Prahou a Soulem. Jihokorejce u nás zajímají především kultura, historie a tradice našich měst stejně tak jako české pivo, hudba nebo loutky.