Udělování cen za reklamu ovládla agentura Kaspen/Jung von Matt
ocenění reklam
Letošní udělování cen za reklamu ADC Creative Awards stejně jako loni ovládla agentura Kaspen/Jung von Matt. Proměnila 17 nominací z 22, z toho devět pro Budějovický Budvar a čtyři pro Rémy Cointreau Czech Republic. Grand Prix soutěže nebyla letos udělena. Uvedli to organizátoři soutěže, která nahradila předchozí Louskáček.
Klientem roku se stala společnost Škoda Auto. Její kampaně ze série Kodiaq realizované agenturou Fallon Prague posbíraly pět ocenění. Další zlatou získala Škoda Auto v kategorii Branded content za kampaň Bike unfriendly Mumbai Mess od agentury Mustard.
Cenu Zlatý ohníček za osobní kreativní přínos české reklamní tvorbě převzal Petr Vlasák z agentury Comtech Can.
„Přestože jsme měli letos porotu více mezinárodní než loni, urodilo se více cen. To může znamenat, že byla porota příliš štědrá, nebo že se úroveň přihlášených prací neustále zlepšuje. Věřím, že je to ta druhá možnost,“ uvedl předseda Art Directors Club Radouane Hadj Moussa.
Premiéru měla soutěž Young Directors 2017, kterou vyhlásil pořádající Art Directors Club Česká republika ve spolupráci s Asociací producentů v audiovizi. První zlato získal Pavel Soukup za zpracování tématu „Vnitřní krásu vám žádná mast nedodá“.