Šéf ISOLINE: V roce 2020 chceme být na všech kontinentech světa

Šéf ISOLINE: V roce 2020 chceme být na všech kontinentech světaNOVÉ 1
Ekonomika
Sdílet:

Na ISOLINE je vzrušující, že díky business modelu, který jsme od začátku vymysleli, může vyrůst do dnes nepředstavitelných rozměrů. Nasvědčuje tomu zájem ze strany největších světových výrobců nápojů. V roce 2020 chceme mít naše produkty na všech kontinentech světa, říká pro Roklen24 šéf firmy Robert Mička. „Dáváme Vám víc než napít“ je slogan firmy, která jako třetí a dosud největší projekt vstoupila na první platformu pro investiční crowdfunding v Česku. Na Fundliftu chce získat celkem 7 milionů korun na expanzi v zahraničí, zhruba 130 investorů už firmě poslalo 1,9 milionu korun.

R24: Co Vás přivedlo k rozhodnutí vstoupit jako emitent na Fundlift?

Jsme inovativní firma a Fundlift je inovativní způsob získání kapitálu na naše exportní aktivity. Vedle samotného získání investice nás zaujala možnost získat stovky nových potenciálních klientů značky ISOLINE i zajímavě zviditelnit naši společnosti ve veřejné kampani, což třeba úvěr od banky nenabídne. Já osobně jsem ještě napjatě očekával, zda a jaké budou reakce ze strany našich obchodních partnerů, které jsem před spuštěním projektu neuměl odhadnout. A nyní už jsem velmi mile překvapen pozitivní odezvou jak ze strany dodavatelů a odběratelů tak také zaměstnanců. Zajímají se o naši investici na Fundliftu, chtějí více informací.

R24: Prostředky, které od investorů získáte na Fundliftu, chcete využít především na export. Jaké možnosti a kde v zahraničí především se Vám otevírají?

Exportním aktivitám se věnujeme poslední tři roky. Cestujeme po veletrzích, jezdíme na obchodní mise, spolupracujeme s agenturou CzechTrade. Během následujících šesti měsíců budeme na veletrzích v Malajsii, Turecku, Saudské Arábii, Londýně nebo v Dubaji.

Kontrakty již máme uzavřené na trzích v Rusku, Litvě, Estonsku a Lotyšsku, ve Skandinávii v Dánsku, Norsku, Švédsku i Finsku, dále v sousedním Rakousku, v Asii ve Vietnamu nebo Thajsku. Nyní dokončujeme jednání pro trhy Španělska, Bulharska a Řecka.

Zajímá nás celý svět, jako nejtěžší se nám zatím jeví vstup do Jižní Ameriky, a to kvůli vysokým dovozním přirážkám. Největší potenciál vidíme v Asii. Asiaté milují evropské potraviny a jsou ochotni platit i trojnásobek běžných cen.

R24: Můžete nám stručně přiblížit příběh ISOLINE? Co považujete za milníky v dosavadním růstu firmy?

ISOLINE je na trhu již od roku 1997. Začátek byl skvělý – byli jsme dodavatelem olympijských vítězů – hokejistů v Naganu v roce 1998 a většiny extraligových hokejových klubů. V roce 1999 jsme pronikli do armády ČR a naučili se dodávat do stravovacích provozů. Od roku 2003 jsme dodavatelem největší cateringové firmy Eurest pro Česko a Slovensko. V roce 2005 jsme začali budovat segment podpory zdraví zaměstnanců a začali jsme dodávat ochranné nápoje a vitaminové balíčky do firem.

V roce 2007 jsme přišli s unikátním konceptem kávového automatu na zdravé nápoje a automaty umístili mimo jiné do firem Škoda Auto, Iveco nebo Valeo.

V roce 2010 přišla myšlenka osamostatnit se, protože nás naši dodavatelé začali brutálně obcházet. Proto jsme chtěli být samostatní a navázat na naše zkušenosti a produkty posunout více ke koncovým spotřebitelům, dostat je do mezinárodních řetězců a do zahraničí.

Začátky byly velice těžké, bez zkušeností s výrobou. Nyní jsme už ve stavu, kdy můžeme pyšně představit našim partnerům výrobní linky, naši výrobní kapacitu a ukázat bezpečnost celého výrobního procesu. Naše exportní úsilí bylo čerstvě odměněno nejvýznamnějším oceněním na největším asijském veletrhu SIAL – zlatou medailí za inovativní produkt.

Celý rozhovor najdete ZDE na serveru Roklen24.

Sdílet:

Hlavní zprávy

Weby provozuje SPM Media a.s.,
Křížová 2598/4D,
150 00 Praha 5,
IČ 14121816

Echo24.cz

×

Podobné články