Ikona reklamy Neumeier představí v Brně novou audioknihu
Reklamní festival
Hlavní hvězdou letošního ročníku Marketing Festivalu konaného v Brně bude letos Marty Neumeier. Ten vystoupí 26. listopadu se svou přednáškou o reklamě, den nato navíc povede workshop zaměřený na porozumění zákazníkům.
První ročník Marketing Festivalu, který sdružuje odborníky ze světa reklamy a zákaznických vztahů proběhl v Praze před třemi lety. Během několika dní nabízí tradičně odborné přednášky věnované zejména webové analytice a digitálnímu marketingu. Kromě nich uvádí navíc i představení exkluzivních hostů, jakým je i letošní Marty Neumeier.
„Marty Neumeier je expert, kterému důvěřují společnosti Apple, Twitter, Google, Adobe, BMW a PayPal. Umí skvěle popsat strategie a úskalí budování značky a navrhnout konkrétní řešení a inovace. Ve své přednášce pro Marketing Festival odhalí principy z nedávno vydané knihy The Brand Flip. Probírat se bude hlavně revoluční proměna role zákazníků v brandingu a způsoby, jak se s touto situací vypořádat,“ uvedl Jindřich Fáborský, organizátor Marketing Festivalu.
K popularizaci celého odvětví reklamy má navíc přispět i osobní křest česky vydané verze Neumeierovi audioknihy The Brand Gap. Ta je světovými odborníky označována jako „bible brandingu“. Autor v ní pojednává o způsobu spojení obchodní strategie firmy s vstřícným designem pro zákazníka.
Registrovaní návštěvníci Marketing Festivalu získají audioknihu ještě před konferenci jako dárek zdarma. V online distribuci bude pak kniha dostupná od 30. listopadu na www.audioteka.cz za cenu 299 Kč.