Nádobí byla díra na trhu. Neřešíme záruční lhůty, priorita je spokojený zákazník, říká Jan Fabini
PODCAST
Hostem podcastu Pavla Štrunce byl Jan Fabini, zakladatel české značky kuchyňského nádobí Fabini.
„Hlavní je pro nás spokojený zákazník. Nabízíme i možnost vrácení použitého nádobí, pokud zjistíte, že vám například materiál nevyhovuje,“ říká mladý podnikatel a dodává, že jedním z hlavních faktorů úspěchu byla od začátku silná orientace na online prodej a marketing. „Sociální sítě a digitální reklama jsou pro nás klíčové. Neprodáváme v kamenných obchodech, soustředíme se na e-commerce,“ říká Fabini. Firma investuje do influencer marketingu a spolupracuje s osobnostmi české gastronomie, jako je například Zdeněk Pohlreich a další osobnosti.
Kompletní audio i video verzi najdete ZDE.
Zkrácenou verzi na YouTube najdete ZDE.