Společnosti Comdata a Konecta se spojují pod jednotnou značku

KOMERČNÍ SDĚLENÍ

Společnosti Comdata a Konecta se spojují pod jednotnou značku
Španělská skupina Konecta a italská společnost Comdata budou nyní vystupovat pod společnou značkou Konecta. Foto: Konecta
2
INZERCE
  • Konecta
Sdílet:

Španělská skupina Konecta a italská společnost Comdata, která působí rovněž v České republice, jsou od nynějška sloučeny pod společnou značku Konecta. Obě firmy patří mezi významné globální hráče v oblasti outsourcingu zákaznického servisu. Od spojení si slibují posílení své pozice na světovém trhu i možnost efektivnějšího rozvoje nových inteligentních řešení, jež jsou pro úspěch v dynamicky se rozvíjejícím sektoru klientských služeb stále důležitější.

Španělská skupina Konecta a italská společnost Comdata budou nyní vystupovat pod společnou značkou Konecta.
Španělská skupina Konecta a italská společnost Comdata budou nyní vystupovat pod společnou značkou Konecta. Foto: Konecta

Jedny z předních světových firem v oblasti outsourcingu zákaznického servisu (CX BPO), španělská skupina Konecta a italská společnost Comdata, která působí také v České republice, oznamují sloučení. Nyní budou vystupovat pod společnou značkou Konecta. Ta se tak optikou ročních tržeb stává šestou největší skupinou na světovém trhu v daném oboru.

Sloučení umožní skupině Konecta nabízet služby ve více než třiceti jazycích pro regionální i nadnárodní klienty. Ti pocházejí nejčastěji z koncových odvětví, jako je finančnictví a pojišťovnictví, nové technologie, telekomunikace, maloobchod, veřejné služby, průmysl či zdravotnictví. Součástí klientského portfolia vzniklé skupiny je více než 500 velkých společností z Evropy, Severní a Jižní Ameriky či Afriky.

Společnost se bude opírat o své dominantní postavení v Latinské Americe, Španělsku, Itálii nebo Francii. Významné postavení však má i ve Střední Evropě, včetně České republiky. V tuzemsku spolupracuje kupříkladu s klienty jako O2, Vodafone, Telly, Skylink, mBank, Raiffeisenbank, PPL, Ferrero, ČEZ či E.ON. Provozuje zde též sociálně odpovědné programy, v rámci kterých poskytuje pracovní příležitosti zdravotně postiženým či pomáhá trestaným osobám s opětovným začleněním se do společnosti.

Vzájemné propojení know-how

Touto transakcí jsme uvedli v život globálního lídra na trhu CX BPO. Pilířem další strategie bude i nadále snaha předvídat vznikající potřeby našich klientů, plnit jejich specifické požadavky v jednotlivých regionech a získávat pro ně nové tržní příležitosti,“ popisuje José María Pacheco, zakladatel a předseda představenstva společnosti Konecta.

Velmi se těšíme na vstup do zcela nové kapitoly. Jsme rádi, že můžeme spolupracovat s vedením společnosti Konecta, které v uplynulých letech jednoznačně prokázalo neuvěřitelné know-how v našem oboru. Jednotlivé týmy Comdata, jimž bych chtěl za jejich práci velmi poděkovat, jsou rovněž nadšené z vyhlídky na návrat do první ligy CX BPO,“ uvádí Massimo Canturi, generální ředitel společnosti Comdata Itálie a člen představenstva nové skupiny.

Španělská skupina Konecta a italská společnost Comdata budou nyní vystupovat pod společnou značkou Konecta.
Španělská skupina Konecta a italská společnost Comdata budou nyní vystupovat pod společnou značkou Konecta. Foto: Konecta

O společnosti Comdata

Společnost Comdata je jedním z největších poskytovatelů zákaznického servisu na českém trhu i ve světě. Díky 30leté zkušenosti a působení ve více než 20 zemích dokáže pokrýt potřeby zákazníků v jakémkoliv jazyce. Jako lídr na trhu je dobře zavedená ve všech hlavních odvětvích u nás: maloobchod, telco, utility, logistika, bankovnictví a pojišťovnictví. Mnoho klientů tak tvoří nadnárodní společnosti, kterým Comdata pomáhá úspěšně expandovat do České republiky a sousedních zemí, jako je Maďarsko a Slovensko. Činnosti pro ně zahrnují inbound care-to-sales, telesales, back-office, technickou podporu a další.

O společnosti Konecta

Společnost Konecta byla založena v roce 1999. Své sídlo má v Madridu. Je předním globálním poskytovatelem inovativních služeb v oblasti outsourcingu podnikových procesů na poli zákaznického servisu. Zaměstnává téměř 130 tisíc lidí. Nabízí služby ve 30 jazycích na 4 kontinentech a ve více než 40 zemích světa. V uplynulých letech Konecta úspěšně integrovala řadu různých společností, například brazilskou Uranet a španělskou skupinu Rockethall, čímž posílila vedoucí postavení skupiny v oblasti umělé inteligence, digitálního marketingu a řešení Big Data.

 

Sdílet:

Hlavní zprávy

Weby provozuje SPM Media a.s.,
Křížová 2598/4D,
150 00 Praha 5,
IČ 14121816

Echo24.cz

×

Podobné články