Německé KFC lákalo na oslavu Křišťálové noci s „křupavým kuřetem“. Teď se kaje

NEPOVEDENÁ REKLAMA

Německé KFC lákalo na oslavu Křišťálové noci s „křupavým kuřetem“. Teď se kaje
Německé KFC si nebhodně připomínalo Křišťálovou noc. Ilustrační snímek Foto: Shutterstock
1
Svět
Sdílet:

Německá část společnosti KFC si uřízla velkou ostudu. Výročí Křišťálové noci využila k nečekané reklamní akci. Uživatele své aplikace lákala na "sýr a křupavé kuře". Informuje Deutsche Welle či Fox News.

„Připomínáme si Křišťálovou noc – připomeňte si ji jemným sýrem a křupavým kuřetem. Nyní na KFCheese!“ objevilo se uživatelům mobilní aplikace KFC na telefonech formou push up notifikace. O hodinu později vydala společnost zprávu s omluvou, že se jednalo o interní chybu, která je nyní prošetřována.

„Jednalo se o omylem vydanou automatickou notifikaci, která obsahovala zjevně neplánovanou, necitlivou a neakceptovatelnou zprávu, za kterou se upřímně omlouváme,“ uvedla firma pro Fox News.

Společnost uvedla, že používá poloautomatický systém provázaný s kalendářem a významnými národními dny. „V tomto případě došlo k nedodržení vnitřních předpisů, které vedlo k vydání neschválené notifikace. Pozastavili jsme vydávání zpráv přes aplikaci, dokud nezjistíme proč se tak stalo, aby se nic takového už neopakovalo,“ uvedlo vedení společnosti.

Křišťálová noc byl protižidovský pogrom, který proběhl v noci z 9. na 10. listopadu 1938 v nacistickém Německu, Rakousku a nově připojených Sudetech. Během rabování a ničení židovských obchodů, domovů a synagog zemřelo přibližně 100 lidí a 30 000 židovských obyvatel nacistického Německa bylo zatčeno a internováno v koncentračních táborech.

Sdílet:

Hlavní zprávy

×

Podobné články