Rhodos pošestnácté ocenil nejlepší firemní image

Nejlepší značky

Rhodos pošestnácté ocenil nejlepší firemní image 1
Domov
Echo24
Sdílet:

Šestnáctý ročník soutěže RHODOS – cena za image zná své vítěze. Křišťálové sošky si odnesou významní globální hráči, ale také české značky, které se nenechaly v silné mezinárodní konkurenci zahanbit.

Ceny se rozdávaly v sedmi základních kategoriích. Z původních tuzemských firem zabodovaly Hamé, Škoda Auto, Kofola, Globus nebo Alza. Umístily se také velké mezinárodní značky jako Google a O2. Udělena byla také cena veřejnosti. Čtyři z oceněných firem obhájily obhájily své loňské vítězství. 

Jména vítězů 16. ročníku prestižní soutěže byla zveřejněna v úterý 14. října 2014 na slavnostním galavečeru v Kaiserštejnském paláci na Malostranském náměstí. Firemní image v rámci tohoto projektu hodnotil reprezentativní panel více než 300 českých i zahraničních vrcholových manažerů působících v České republice.

Ocenění byla udělena v následujících kategoriích:

Výrobci a dodavatelé potravinářských výrobků (food):  Hamé s.r.o.
Výrobci a dodavatelé nepotravinářských výrobků (non-food):  Škoda Auto a.s. (obhájení loňského vítězství)
Výrobci a dodavatelé nápojů:  Kofola ČeskoSlovensko a.s.
Obchodní řetězce:  Globus ČR, k.s. (obhájení loňského vítězství)
Telekomunikační společnosti:  O2 Czech Republic a.s.
Internetové vyhledávače a zpravodajské portály:  Google Czech Republic, s.r.o (obhájení loňského vítězství)
Internetové obchody (e-shops):  Alza.cz a.s. (obhájení loňského vítězství)
Cena veřejnosti: Plzeňský Prazdroj, a.s

RHODOS – cena za image se uděluje od roku 1997. Žebříček firem s nejpůsobivější image je sestaven na základě reprezentativního průzkumu. V něm jsou vrcholoví manažeři požádáni, aby spontánně jmenovali pět firem z vybraných oborů a ohodnotili, nakolik jmenované firmy splňují jednotlivé parametry, které nejlépe vystihují image firem v daném oboru. Soutěž vyhlašuje občanské sdružení Rhodos – firemní image.

Sdílet:

Hlavní zprávy

Týdeník Echo

Koupit