„Nejhezčí na balíku je čekání.“ Upřímná reklama na Českou poštu válcuje internet

POCTIVÁ REKLAMA

„Nejhezčí na balíku je čekání.“ Upřímná reklama na Českou poštu válcuje internet
“Nejhezčí na balíku je čekání, proto je jako dobré víno necháváme uzrát,” zazní mimo jiné z fiktivní upřímné reklamy na Českou poštu. Foto: Vladimír Špička
1
Panorama
Sdílet:

Vánoční legrácka Tři svařáky pro Popelku, reklama na nealkoholický rum či představa toho, že Kevin je o vánocích zase Sám doma. V Česku. To všechno jsou úspěšné, virálně sdílená parodická videa režiséra Vladimíra Špičky. Co se však stane s jeho nejnovějším videem s tématem České pošty, to režisér Špička opravdu netušil. Za jediný den získalo na Instagramu a dalších platformách přes tři miliony zhlédnutí.

“Nejhezčí na balíku je čekání, proto je jako dobré víno necháváme uzrát,” zazní mimo jiné z fiktivní upřímné reklamy na Českou poštu, která momentálně válcuje české sociální sítě. Reklama pak vtipně popisuje něco, co zažil prakticky každý. Od nedoručené zásilky, přes poškozený obsah až po zavřenou pobočku. Vše je pak obaleno mluvou, pro kterou se vžil pojem “reklamština”.

“Zatím jsem měl u jednoho videa maximálně 1,2 milionu zhlédnutí za měsíc. To video s poštou je extrém. Nevím ani jak budu ten dopamin zpracovávat,” říká režisér, který se zaměřuje na tvorbu reklamních spotů, ale videa pro svůj instagram tvoří jako své hobby. “Dělám to jako legraci, abych zpropagoval svoji seriózní tvorbu a vyzkoušel si třeba i práci s novými herci. Vždy se chci věnovat tématům, která jsou zajímavá pro lidi,” říká Špička s tím, že ani tvorba těchto soukromých videí není úplně levná, ale snaží se na to, kolik za ně utratí nemyslet a bere ji jako součást osobního marketingu.

Špička bere jako úspěch, že jeho poštovní video sdílela i Česká pošta na svém oficiálním profilu. Trochu se obával, aby video nebylo nějak právně napadnutelné, proto se v krátkém klipu neobjevuje ani logo pošty. “Dokud mě nezakážou, tak chci podobná videa dělat dál,” říká režisér.

Sdílet:

Hlavní zprávy

Weby provozuje SPM Media a.s.,
Křížová 2598/4D,
150 00 Praha 5,
IČ 14121816

Echo24.cz

×

Podobné články