Číňany uchvátil ‚nesocialistický‘ sex v kabince
Populární video
Čínský internet už několik dní žije videem, na kterém se mladý pár natáčel při sexu v kabince obchodního domu Uniqlo. Tamním úřadům se ale tento trend nelíbí a chování páru i diváků videa označují za nesocialistické. V současné chvíli probíhá policejní vyšetřování. Upozornil na to britský deník The Guardian.
Jednominutové video se dostalo na sociální sítě v úterý v noci a od té chvíle ho zhlédly miliony lidí především na internetových platformách typu WeChat nebo Weibo. „Chtěli bychom lidem připomenout, aby dodržovali společenskou morálku a používali naše kabinky správným a patřičným způsobem,“ zareagovali umírněně na situaci také zástupci japonského obchodního řetězce.
Ještě příkřejší ale byla v reakci čínská vládní organizace Cyberspace Administration (CAC), která se rozhodla čin tvrdě odsoudit. „Toto vulgární video se šíří jako virus a je v rozporu se socialistickými hodnotami,“ říká šéf CAC pro deník Global Times, který zároveň zdůraznil, že většina čínského lidu je z chování páru naprosto znechucená.
Ve skutečnosti je tomu ale podle Guardianu jinak. Lidé po celé Číně začali nosit pamětní trička oslavující značku Uniqlo, na internetu se objevuje mnoha trefných vtipů na celou situaci. Jeden z nich se dokonce objevil až ve slavném londýnském obchodním domě Harrods, kde v kabince visela cedule: „Milí zákazníci. Nové pravidlo: čínské páry mohou tyto kabinky využívat pouze po dobu deseti minut, což je víc než dost… Omlouváme se za případné nepříjemnosti, které vám tato změna způsobí.“
Dozens of chinese make selfie in front of Uniqlo after the viral smartphone video #sextape in #UNIQLO , in #beijing pic.twitter.com/aNGsSlHcuO
— dufour (@freddufour_afp)
July 15, 2015
Policie se v rámci svého vyšetřování zaměřuje také na podezření, že video byla tajně objednaná reklama přímo ze strany obchodního řetězce. Jak to ale vypadá, nikomu to nevadí a Číňané se dál vesele fotí před budovami Uniqla a svá spokojená selfie umísťují na sociální sítě.