Babišův Aeronet a jeho kurtizány

Babišův Aeronet a jeho kurtizány 2
Komentáře
GhostBuster
Sdílet:

Už jsou pravdě zase o kousek blíž. Konglomerát Agrofert si po vzoru ruské internetové propagandy založil svůj vlastní Aeronet, server o médiích Mediahub. V Agrofertu si totiž uvědomili, že potřebují, aby se konečně někde začala psát pravda o mediální divizi Agrofertu a po právu byla poblita ta individua, která jsou vůči Babišovu konglomerátu kritická.

Crowdfunding je sice dnes běžný nástroj vícezdrojového financování začínajících projektů, ale když s výzvou k podpoře přijde kolega Šafr pro Svobodné fórum, „tak prosí, protože je před krachem“ (Podobně referovali o Malostranské výzvě, kde jsme vyzvali mimopražské čtenáře, aby si kupovali Týdeník Echo – moc děkujeme všem, kteří ji vyslyšeli, protože nových předplatitelů nám proti květnu vzrostlo o 97 procent). K dokonalosti této logiky chybí, aby napsali, že před krachem byla také DVTV, ale teď je na tom už líp, protože vybrala 2 milióny korun.

Tak jasně, ke klidu na práci by se jim hodilo, abychom zkrachovali, ale tudy cesta fakt nevede. A s herbicidem už teprve ne.

Na Babišově Aeronetu lze ale najít jiné perly, třeba rozhovor se Sebastianem Pawlowským, jak je normální, když majitel ovlivňuje svá média (chápu, že s Františkem Nachtigallem to v A-ha měli trochu jinak, ale okolnosti výměny garnitur v Týdnu jsou dostatečně známé). Brilantní ukázkou propagandy je pojednání o prodejních úspěších časopisu Téma, které podle Babišova Aeronetu „ve volném prodeji předstihlo i Respekt“. Je docela možné, že to tak je, ale je to podobné, jako kdyby TV Nova stavělo svoji marketingovou komunikaci na tom, že má více diváku než ČTArt. Když někdo začne šlapat chodník, tak se za to prostě stydět nemůže.

Sdílet:

Hlavní zprávy

×

Podobné články